„Domnișoară, 39 ani, caut(doar) relație serioasă „

FacebooktwitterredditlinkedinmailFacebooktwitterredditlinkedinmail

Piața imobiliară din România, toamnă 2010

După al doilea război mondial şi încă un război civil care a urmat după aceea, Grecia a fost o ţară săracă și distrusă. Doar câteva filme elene, mai ales comedii ofereau câteva momente de fericire oamenilor. Cele mai populare descriau/criticau obiceiurile societăţii, percepţiile sau prejudecăţile acesteia.

Într-unul din aceste filme cel mai popular comediant elen încerca să-și ajute sora să se căsătorească (în Grecia fraţii trebuiau să aştepte ca surorile lor sa se căsătorească primele şi apoi ei „aveau de asemenea dreptul să se căsătorească”). Sora lui avea aproximativ 45 – 46 dar arăta ca la 50 de ani avea maniere foarte bune si multe alte avantaje, dar frumuseţea nu se număra printre acestea. Ea ar fi trebuit să-și găsească  pe cineva determinat să fie cu ea apreciind compania ei pentru o viaţă întreagă. (Şi la vremea respectivă o femeie „ar fi trebuit să fie căsătorită până la 18 – 24 ani”).

Domnisoara, 39 de ani …”
În urmă cu 55 ani nu exista  Facebook sau orice alt site de internet care sa-i ajute pe oameni să intre în contact, astfel încât familia s-a aşezat la masă în vederea pregătirii anunțului pentru ziar. După ce s-au gândit foarte bine au decis că cel mai bun titlu pentru promovarea domnișoarei ar fi : „Domnisoară, 39 de ani, caut doar  relație serioasa”.

Rezultate dezamăgitoare ….
Din păcate, rezultatul nu a fost cel aşteptat…. Într-adevăr bărbații au răspuns la anunț şi au fost programate mai multe întâlniri. Dar, când bărbații veneau la ea acasă de obicei erau întămpinați o verișoară sau o vecină mai tânăra până la întâlnirea cu „mireasa”. Unii dintre ei credeau că aceste doamne erau „motivul vizitei”, altii au fost foarte dezamăgiţi când au văzut o doamnă mai în vârstă de 39 de ani şi o comparau cu rudele sau prietenele ei (mult) mai tinere.

Era  ” mireasa ” atât de rea? Nu, ea avea o multime de calitati, dar nu s-a promovat în mod corespunzător și a făcut multe greşeli. În ultimul timp în România, vedem prea mulţi oameni încercând să promoveze proprietăţi, dar o fac într-un fel  care crează multă confuzie..

Promotiile confuze ale proprietăţilor
Dacă sunteţi un investitor interesat de România, fie vreți să cumpărați un apartament, un teren, o cladire sau orice altceva, vă rog să încercaţi să vă concentrați asupra realităţii evitând „titlurile „:

  • „Acum că preţurile s-au prăbuşit, veţi găsi totul la preț de nimic”. Da, preţurile au scăzut foarte mult, dar proprietățile bune nu se vând „la preț de nimic”.
  • „Intreaga zonă/ tară/ sau intreg orasul este de vânzare, veți avea o mulţime de opțiuni”.

Da, cele mai multe proprietăţi sunt scoase la vânzare, dar cele cu adevarat bune sunt putine comparativ cu cantitatea ofertelor rele.

  • ” Este o oportunitate extraordinară, va trebui doar să rezolvi o mică problemă şi profiturile vor fi mari „. Acest lucru înseamnă de obicei că există o proprietate cu avantaje îndoielnice şi probleme majore de rezolvat.
  • „Un apartament cu o suprafata mare, situat într-o zonă excelentă și la un preţ foarte decent”. În ciuda reducerii de preţ, există încă prea multe proprietati (in special apartamente), a căror preţuri sunt ridicate, dacă calculăm de asemenea, și costul de renovare din interior. Și să nu mai vorbim și de alte costuri posibile …

România este o ţară foarte interesantă pentru a  investii în ea şi din cauza problemelor ei care sunt tot în creștere (din pacate), interesul va creşte. De asemenea, în această iarnă şi în 2011 vom intra în faza executărilor silite, când tot mai multe proprietăţi o să fie scoase la vânzare la preţuri atractive. Dar, în acelaşi timp, ar trebui să fiți mai atenți pentru a putea observa oportunitatea printre multitudinea de ” oferte excelente”. Nu există nici un motiv să fiți dezamăgit sau frustrat, dacă descoperiți probleme înainte sau după ce faceți investiţiea, nu-i așa ?

Compania mea, More Real Estate Services, a lansat un nou serviciu: Aţi găsit proprietăţi pe care doriţi să le achiziţionaţi? Venim în întămpinerea dumneavoastră ca și consultanţi de încredere, le vom studia, oferindu-vă o listă cu avantajele şi dezavantajele acestora. Noi nu îl înlocuim pe consultantul/brokerul dumneavoastră, noi doar primim de la dumneavoastră lista cu proprietăţile pe care le-ați ales si vă vom prezenta opinia noastră sinceră cu privirea la acestea .

Aflaţi mai multe:

www.more-group.eu, info@more-group.eu, (0040) 21 3086271
( Acest articol va fi publicat în noua versiune a  revistei TAROM)


 

FacebooktwitterredditlinkedinmailFacebooktwitterredditlinkedinmail

Ce părere aveţi?