Paris, Franchise EXPO: “Protagoniștii din segmentul de retail din Europa” sunt aici

FacebooktwitterredditlinkedinmailFacebooktwitterredditlinkedinmail

 

Bună dimineața de la Paris. Astăzi este ultima zi a târgului Franchise EXPO, cel mai important eveniment din Europa pentru segmentul de francize. Suntem aici împreună cu Asociația Română de Francize, reprezentată de Dl. și Dna. Anton, cu singurul stand care promovează România.

În timpul evenimentului m-am întâlnit cu peste 100 de companii și organizații, unele dintre cele mai importante nume din Europa. Însă am observat că multe companii mari lipsesec. „De ce?” a fost întrebarea mea pe care am adresat-o mai multor persoane cu care am discutat.

„Protagoniștii din segmentul de retail”

Răspunsul lor a fost interesant. „Este simplu. Franchise EXPO nu trebuie să aibă aceleași companii în fiecare an. Segmentul de francize este dinamic. Odată ce un brand acoperă toate piețele de care este interesat, nu există motive pentru care ar trebui să continue să se promoveze la un astfel de eveniment. Aici poți găsi, în special, protagoniștii din segmentul de retail din România. Sunt prezenți aici și încearcă să se extindă spre noi piețe. În câțiva ani veți auzi că și-au multiplicat numărul de magazine și vor fi cunoscuți în Europa sau în lume”.

Foarte puțini români prezenți la eveniment

Cu excepția noastră, prezenți aici cu un stand, sunt foarte puțini români la acest târg. Din păcate mm numărat mai puțin de 10. Spun asta pentru că aici poți găsi noi idei și proiecte, concepte interesante și strategii de marketing profesioniste.

În același timp am văzut chiar și mai puțini greci sau persoane din alte țări din Balcani. Acesta este un aspect pe care aș vrea să îl analizez în viitor cu cititorii mei și aș vrea să cer și opinia experților. De ce se întâmpla asta?

Voi ce părere aveți?

PS: Poate ar fi mai interesant să aducem aceste companii mari în România, pentru ca acestea să intre în contact cu antreprenorii români. Dar vom mai vorbi despre asta în viitorul apropiat …

 

FacebooktwitterredditlinkedinmailFacebooktwitterredditlinkedinmail

Ce părere aveţi?