Perspective imobiliare pentru 2012 – Interviu cu Rodica Pop, Consulting 4 You, Cluj

FacebooktwitterredditlinkedinmailFacebooktwitterredditlinkedinmail

Intrebare: Cum a inceput piata rezidentiala din Cluj anul 2012?

Rodica Pop: Pe parte rezidentiala, inceputul anului 2012 s-a aratat unul promitator, avand in vedere solicitarile pentru apartamente cu 2 si 3 camere in special, dar si pentru case intr-un buget cuprins intre 150.000- 250.000 Euro

I: In 2011, anul a inceput cu interes mare dar tranzactii putine. Cum a evoluat piata in anul trecut?

RP: In anul 2011, piata imobiliara a fost interesanta, intrucat surprinzator, numarul tranzactiilor a crescut pe parte rezidentiala, precum si a inchirierilor pe parte industriala si office. Solicitari am avut destul de ridicate in categoria terenuri agricole, suprafete mari( peste 300 Ha), terenuri pentru parcuri logistice si Horeca 

I: Care este zona dumneavoastra de acoperire si cum se compara aceasta cu restul orasului Cluj?

RP: In prezent activam la nivel national, prin conceptul @ For sale By owner@ inca din anul 2010, in judetele CJ, HR, BN activam si cu birouri, in restul tarii prin parteneri. Comparativ cu orasul Cluj, piata din Romania este interesanta in functie de cerere. De ex. daca avem o cerere in judetul HR pentru o fabrica de apa minerala, tranzactia poate fi una foarte buna, insa  la nivel de nr. tranzactii pe parte rezidentiala, piata din HR este una scazuta, comparativ cu orasul Cluj. In concluzie pot sa mentionez ca ne adaptam in functie de cerere la nivel national si international, cand este cazul.

I: Opiniile legate de avantajele si dezavantajele afilierii la o franciza sunt impartite. Care este abordarea dumneavoastra?

RP: Avantajele afilierii la o franciza sunt incontestabil numeroase. Am avut in luna ianuarie a anului 2007 o discutie in sensul afilierii la reteaua Remax.

Abordarea societatii Consulting 4 You este una proprie bazata pe conditiile legislative, pe necesitatiile clientilor proprietari si cumparatori de imobile din RO. Contractul de exclusivitate este unul bun, fara indoiala, insa din pacate destul de greu de implementat intr-o piata cum este cea actuala din Ro. In concluzie avem 2 variante: sa luptam sa implementam un sistem nou,cum este o franciza internationala deci  o noua abordare, noi conditii, contracte de exclusivitate etc. sau sa ne adaptam dupa conditiile actuale. Scopul nostru este intermedierea vanzarii, motiv pentru care alegem procedura cea mai optima pentru a veni in intampinarea clientilor nostri si in final pentru a functiona.

FacebooktwitterredditlinkedinmailFacebooktwitterredditlinkedinmail

Ce părere aveţi?